KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (KAFFEE projekt) bevezetése iskolánkban

Tisztelt Szülők!

Intézményünkben a KRÉTA  e-napló bevezetését követően, 2019. március 1-től elektronikus ügyintézési rendszer is elérhető.

Az első lépcsőben az alábbi területeket vezetjük be:

  1. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása.
  2. Osztály, vagy tanulói csoport változtatási kérelmének benyújtása.
  3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.
  4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
  5. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.
  6. Bizonyítvány-vagy törzslapmásolat igénylése.
  7. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.
https://klik027371003.e-kreta.hu

További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető Útmutatókban, Kézikönyvekben  és /vagy videókban, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.
https://eugyintezes.e-kreta.hu/info

KRÉTA Beiratkozás az általános iskolába 2024

Javasoljuk a tájékoztatók áttanulmányozását és használatát!

Iskolavezetés